پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

آغاز نگارش فیلمنامه فصل دوم «آسپرین»

فیلمنامه سریال «آسپرین 2» توسط فرهاد نجفی، حمید سلیمی، سمیه تاجیک و مریم بهرامی در حال نگارش است و به زودی مراحل پیش تولید خود را آغاز خواهد کرد.

فرهاد نجفب در رابطه با فیلمبرداری این سریال گفت: : تلاشمان این است تا به زودی وارد پیش تولید شویم. تهران و کشورهای بلاروس و امارت لوکیشن هایی هستند که قرار است فصل دوم این مجموعه در آنجا مقابل دوربین برود.

وی درباره بازیگرانی که به این مجموعه اضافه خواهند شد، گفت:« ۵ بازیگر قرار است که به جمع بازیگران فصل نخست اضافه شود که هنوز حضورشان قطعی نشده است. از این رو نمی توانم اسامی آنها را نام ببرم. ضمن اینکه بخشی از بازیگران فصل نخست نیز در فصل دوم حضور خواهند داشت».

کارگردان سریال «ماتادور» درباره تغییراتی که در موضوع اصلی داستان فصل دوم ایجاد شده است نیز اظهار کرد: «خط اصلی داستان فرقی نکرده است، چون از ابتدا برای چهار فصل طراحی کردیم، اما سعی کردیم با بازخورد مردم جلو برویم و لایه‌های زیرین که مخاطب دوست داشته را پررنگ‌تر کنیم و آنچه بازخورد نداشت یا کمرنگ کنیم و یا از بین ببریم. در مجموع جزییات سریال با تغییرات بسیاری روبه‌روست»

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که پخش فصل دوم این سریال همزمان است با پخش سریال‌های دیگری که در حال ساخت هستند. و او در عرصه رقابت چگونه عمل خواهد کرد، گفت: پخش سریال‌های دیگر برای بازار رسانه خوب است و به طرفداران ما نیز افزوده می‌شود، چرا که رقابت بهتر باعث ایجاد کیفیت می‌شود و این انگیزه خوبی برای ادامه راه است.

لازم به ذکر است که این سریال در شبکه خانگی توزیع می‌گردد.

م ه / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید